سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه بیندیشد از فرجام [بد] دور گردد . [امام علی علیه السلام]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :66
بازدید دیروز :0
کل بازدید :73651
تعداد کل یاداشته ها : 199
103/2/25
11:5 ع

5 مدل بوت و نیم بوت ضروری برای همه استایل‌های زمستانی


 

  • 5 مدل بوت و نیم بوت ضروری برای همه استایل‌های زمستانی

    از بوت‌های لاستیکی با رنگ‌های خیره‌کننده تا نیم بوت‌های چرم و کلاسیک، همه و همه از دوست‌داشتنی‌ترین کفش‌های زمستانی‌اند، کفش‌هایی که باید دیده شوند و بیشتر لباس‌های زمستانی اصولا متناسب با آن‌ها انتخاب می‌شوند.

    قدرت این کفش‌های خاص را دست کم نگیرید، چون بوت‌ها می‌توانند بخش اصلی استایل شما باشند، بخشی که ارزش استایل‌تان را نشان می‌دهد. پس کیفیت، زیبایی و تناسب مهمترین نکاتی است که در انتخاب انواع بوت و چکمه های زنانه باید مورد توجه قرار گیرند.

    هر قدر هم که بخواهید از مد دنباله‌روی کنید، باید برخی از مدل‌های آیکونیک و پرطرفدار بوت را نیز بشناسید، مدل‌هایی که همیشه روی مد هستند و به سادگی در استایل‌های مختلف جا می‌گیرند.

    این پنج مدل بوت و نیم بوت دوست‌داشتنی را بشناسید و هر سال در پاییز و زمستان آن‌ها را در ترکیب لباس‌هایتان به کار ببرید:

    1. نیم بوت هایی با فرم ساده و رنگ‌های طبیعی

    از بوت‌هایی که تا بالای ران کشیده می‌شوند تا نیم بوت‌های کوتاهی که به سختی خود را به قوزک پا می‌رسانند، شما همیشه انتخاب‌های گسترده‌ای دارید. اما پرکاربردترین آن‌ها نیم بوتی است که قد ساق آن درست تا روی قوزک پا باشد.

    از شلوار جین جذب، تا شلوارهای کتان با فرم پاکتی و دامن و پیراهن، برای ست کردن با این نیم بوت‌ها مناسب است و انتخاب‌های زیادی دارید.

    1. نیم بوت های چلسا

    نیم بوت‌های بدون بند با دو تکه کشی در هر طرف و فرمی کلاسیک، به نیم بوت‌های مدل چلسا مشهورند؛ می‌توانید مطمئن باشید که مجموعه این ویژگی‌ها باعث می‌شود، نیم بوت شما هیچگاه از مد نیافتد. آن‌ها نه حالتی دم دستی و معمولی دارند و نه چندان دست و پا گیر هستند. در واقع در تعریف چلسا باید گفت: همیشه زیبا، کلاسیک و متناسب با هر استایل و موقعیت.

    اگر به کمی راهنمایی برای ست کردن نیم بوت‌های چلسا با تکه‌های مختلف از استایل‌های متنوع نیاز دارید می‌توانید نگاهی به عکس‌ها و پیشنهادهای سایت thenandnowshop بیاندازید.

    1. بوت های روزمره با ظاهر قدرتمند

    نیم بوت دیگری که در زمستان حتما به کارتان می‌آید، نیم بوت های موتو (Moto Boots) هستند. ویژگی اصلی این نیم بوت‌ها استایل تخت، ظاهر قدرتمند، داشتن بند از رویه کفش تا بالای آن یا داشتن چند بند پهن چسبی است. این کفش‌ها اصولا ساختاری راحت دارند و به خوبی از مچ پا حمایت می‌کنند. راحتی و کاربردی بودن این نیم بوت‌ها باعث می‌شود در یک روز سرد زمستانی، همان کفشی باشند که هم پای شما را گرم و خشک نگه می‌دارند و هم استایل‌تان را نجات می‌دهند.

    برای ایجاد تناسب بین تکه‌های مختلف استایل کافی است این مدل نیم بوت را با شلوار جین جذب ست کنید.

    1. پاشنه بلند‌ها وقتی به کمی تفاوت نیاز دارید

    برای رفتن به یک مهمانی بعداز ظهر، هیچ کدام از نیم بوت‌های گفته شده نمی‌تواند بهترین انتخاب باشد. اگر به دنبال یک کفش متفاوت و خیره کننده متناسب با فصل هستید، بهترین انتخاب بوت ها یا نیم بوت های پاشنه بلند و باریک است. آن‌ها به آسانی می‌توانند کاری کنند که بقیه بخش‌های استایل شما نیز زیبا و منحصربه فرد به نظر برسد.

    نیم بوت های مجلسی برای خانم ها علاوه بر داشتن پاشنه‌های ظریف، معمولا جزییات خاص و درخشان دارند­. استفاده از رویه‌ای با حالت اکلیلی و براق از مهمترین ترندهای 2018 است. جزییات نیم بوت مجلسی شما می‌تواند سبک و سلیقه خاص شما را نشان دهد.

    تنها نکته‌ای که باید در نظر گرفت این است که هر قدر نیم بوت یا بوت شما دارای طرح و جزییات درخشنده و چشم‌گیر بیشتری باشد، باید سراغ لباس و جواهرات ساده‌تری بروید تا یک تناسب کلی در استایل شما دیده شود.

    1. تا بالای زانو برای یک استایل جذاب

    بوت‌ها معمولا در میزان بلندی ساق، متفاوت هستند، شما می‌توانید بوت های تا روی ساق پا را انتخاب کنید یا سراغ مدل‌های بلندتری که به زانو می‌رسند یا از زانو هم عبور می‌کنند و روی ران پا کشیده می‌شوند بروید.

    بوت‌های بلند تا روی ران (Over-the-knee boots) متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین انواع بوت هستند. اگرچه شاید پوشیدن این مدل بوت کار چندان آسانی نباشد، اما کافی است یک بار آن‌ها را امتحان کنید تا به جادوی این سبک متفاوت پی ببرید.

    باید بدانید که استایل روزمره و به ویژه رسمی، جایی برای استفاده از این مدل بوت زنانه ندارد. آن‌ها خیلی خوب در ست مجلسی شما جا می‌گیرند.

    • فراموش نکنید که برای پوشیدن بوت‌ها و نیم بوت‌ها لازم است شلواری را بپوشید که ساق کفش را به خوبی نمایش دهد. اگر شلوار شما ساق کفش‌تان را می‌پوشاند آن را با چند تا بالا بزنید، اما دقت کنید که تای شلوار تمیز و متناسب باشد.
    • معمولا بوت‌هایی که رنگ طبیعی دارند به خوبی با سایر تکه‌های استایل شما ترکیب می‌شوند، اما این به معنای آن نیست که از رنگ‌ها فاصله بگیرید، بلکه گاهی یک بوت یا رنگ خیره‌کننده‌ای مثل قرمز، نارنجی یا آبی روشن می‌تواند بهترین تکه استایل شما باشد.
    • همه بوت‌هایی که انتخاب می‌کنید نباید حالتی مجلسی داشته باشد، همیشه حداقل یک بوت راحت و کاربردی را در کمدتان داشته باشید.
    • اگرچه این قاعده در مورد همه کفش‌ها صادق است اما در مورد بوت و نیم بوت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، کیفیت را دست کم نگیرید. فراموش نکنید که بوت و نیم بوت بیش از آنچه که فکر می‌کنید می‌تواند در استایل شما دیده شود و اثرگذار باشد. پس خرید یک نیم بوت یا بوت باکفیت از جنس‌های چرم یا جیر، مثل یک سرمایه‌گذاری است.

  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    اوما تورمن ، ستاره سینمای آمریکا سکوت خود را درباره آزار جنسی شکسته و ادعاهای تازه‌ای علیه هاوری واینستین، تهیه‌کننده مشهور هالیوود، مطرح کرده است.

    اوما تورمن هم آزار جنسی واینستین را فاش کرد

    خانم تورمن به روزنامه نیویورک‌تایمز گفته است که آقای واینستین در اتاق هتلی در لندن تلاش کرده که خود را به او تحمیل کند اما اوما تورمن موفق شده “از مهلکه بگریزد”. به گفته این بازیگر این اتفاق در دهه 1990 میلادی افتاده است.

    بعد از انتشار این مقاله، سخنگوی هاروی واینستین گفت که اتهام مربوط به آزار جنسی “نادرست است.”

    اوما تورمن 47 ساله در ماه نوامبر گذشته در یک مصاحبه خشم خود را از رفتار آقای واینستین ابراز کرده بود و گفته بود که “خوشحالم که این ماجرا آهسته جلو می‌رود. تو (واینستین) لایق این نیستی که با یک ضرب گلوله از پا دربیایی”.

    او در آن زمان ادعای مشخصی علیه آقای واینستین مطرح نکرد اما اکنون در مقاله‌ای سه هزار کلمه‌ای در نیویورک‌تایمز با عنوان “اوما تورمن به این دلیل خشمگین است” جزییاتی از ادعای آزار جنسی علیه او به زبان خودش ارائه شده است.

    اوما تورمن چه می‌گوید؟

    اوما تورمن می‌گوید در سن 16 سالگی و در آغاز دوران حرفه‌ای کار خود مورد آزار جنسی قرار گرفته است. او می‌گوید که در آن زمان یک بازیگر – که اسمی از او نیاورده – او را به زور مجبور به رابطه‌ی جنسی کرده است.

    ادعاهای او علیه هاروی واینستین به دوره بعد از درخشش فیلم پالپ فیکشن، ساخته کوئنتین تارانتینو و به تهیه‌کنندگی آقای واینستین برمی‌گردد. به گفته او این ماجرا در سوئیتی در هتل ساووی لندن رخ داده است.

    اوما ترومن به نیویورک تایمز گفت: “او مرا هل داد. تلاش کرد خودش را روی من بیندازد… هر کار ناخوشایندی که می‌توانست کرد.”.

    به گفته خانم تورمن، او درنهایت توانسته خود را از مهلکه نجات دهد و “مثل یک مارمولک بیرون بخزد”.

    او می‌گوید روز بعد یک دسته گل دریافت کرده و بعد از آن هم دستیار آقای واینستین مرتب برای پیشنهاد پروژه‌های تازه با او تماس می‌گرفته است.

    واکنش هاروی واینستین چه بود؟

    سخنگوی آقای واینستین -که خود در حال گذراندن یک دوره درمانی است – در بیانیه‌ای گفته است که تیم او با نیویورک تایمز تماس گرفته‌ و عکس‌هایی را برای روزنامه فرستاده که “نشان‌دهنده رابطه نزدیکی است که آقای واینستین و خانم تورمن داشته‌اند.”

    نیویورک‌تایمز تأیید کرده که “عکس‌های صمیمانه‌ای” از این دو نفر در جریان نمایش فیلم‌ها و مهمانی‌ها دریافت کرده است.

    بیانیه سخنگوی آقای واینستین می‌گوید او اذعان کرده که 25 سال پیش در بریتانیا “حرکت ناخوشایندی” در ارتباط با با خانم تورمن انجام داده که بعد از “تعبیر اشتباه اشارات او” (خانم تورمن) رخ داده است. این بیانیه می‌گوید آقای واینستین بلافاصله عذرخواهی و به شدت ابراز تأسف کرده است.

    در این بیانیه آمده است: “با وجود این ادعاهای او درباره آزار فیزیکی نادرست است… هیچ تماس فیزیکی در حین حرکت ناخوشایند آقای واینستین در کار نبوده و او از این که خانم تورمن 25 سال صبر کرده تا چنین اتهاماتی را مطرح کند غمگین و شگفت‌زده است.”

    تورمن درباره تارانتینو چه گفته است؟

    اوما تورمن ماجرای برخوردی با کوئنیتین تارانتینو، کارگردان سینما را هم توضیح داده است. خانم تورمن در فیلم‌های پالپ فیکشن و دو گانه بیل را بکش که از موفق‌ترین فیلم‌های کارنامه او است با آقای تارانتینو و واینستین همکاری کرده است.

    اوما تورمن می‌گوید در یک صحنه تصادف خودرو در فیلم “بیل را بکش” با آقای تارانتینو مشکل داشته است.

    او می‌گوید برای بازی کردن آن صحنه تقاضای بازیگر بدل کرده چون خودرو مشکل فنی داشته، اما این درخواست او با خشم آقای تارانتینو روبرو شده و کارگردان او را تشویق کرده که خود ماشین را براند که در نهایت به سانحه و زخمی شدن خانم تورمن منجر شده است.

    این واقعه رابطه این دو نفر را شکراب کرده است. اوما تورمن در آن زمان تهدید کرده که از استودیوی فیلمسازی هاروی واینستین شکایت می‌کند اما می‌گوید در طول 15 سال گذشته فیلم مربوط به آن صحنه را در اختیار او نگذاشته‌اند.

    آقای تارانتینو هنوز به ادعای خانم تورمن واکنشی نشان نداده است.

    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته

    مطالب مرتبط

    عصبانیت و نفرت اوما تورمن از تهیه‌کننده متهم به تجاوز جنسی


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    خریدن هدیه برای عزیزان کار نسبتا سختی است، به خصوص این‌که برای خرید هدیه در یک روز خاص، مثل روز ولنتاین، تحت فشار باشید. مدام نگران هستید، اگر یک چیز اشتباهی بخرید، چه؟ اگر از هدیه ولنتاین شما خوش‌اش نیاید، چه؟ این نگرانی‌ها منطقی هستند؛ ولی اجازه دهید سوالی مطرح کنیم. اگر در جایی از اینترنت، فهرست سری از بهترین ایده‌های خرید کادو یا هدیه برای ولنتاین وجود داشته باشد، که با استفاده از آن‌ها از رنجش و ناراحتی عشق زندگی‌تان، و اوقات‌ تلخی متعاقب آن تا سال آینده و ولنتاین آینده جلوگیری کنید، چه؟ شاید این ادعا کمی گزاف به نظر برسد، ولی در این مقاله قصد داریم این فهرست از هدیه ولنتاین( کادوی ولنتاین ) را به شما ارائه دهیم.

    در ادامه، به 25 بهترین ایده خرید هدیه یا کادو برای روز ولنتاین اشاره می‌کنیم، که می‌توانید با چشم باز، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و به عزیزتان هدیه دهید.

    25. شکلات

    محبوب ترین برند شکلات دنیا

    شکلات همیشه یکی از بهترین ایده‌هایی است که می‌توانید برای روز ولنتاین به آن فکر کنید. زیرا شکلات شیرین است، درست مثل عشق شیرین شما!

    24. ساعت مچی با بند چرمی

    یک ساعت مچی با بند چرمی، با طراحی کاملا جسورانه و مردانه که چنان حسی از اعتماد به نفس و آرامش به مرد مورد علاقه‌تان عطا کند که فقط بخواهد به زیبایی آن بنگرد، نه میزان زمان سپری شده با شما.

    مطلب مرتبط: 52 حقیقت جالب و دوست داشتنی از ولنتاین

    23. خرس عروسکی

    هدیه ولنتاین

    اگر فقط یک روز مناسب برای دادن خرس عروسکی به زن مورد علاقه‌تان در سال وجود داشته باشد، روز ولنتاین است.

    کادوی ولنتاین 22: گوشواره‌ی قلب با نگین‌های درخشنده

    اگر عشق‌تان به شیرینی شکلات است، بهتر است آن را به دوام و ماندگاری یک گوشواره‌ی ارزشمند با نگین‌های درخشنده نیز مزین کنید؛ به خصوص با یک جفت گوشواره‌ی قلبی شکل.

    کادوی ولنتاین21: جعبه ابزار همه کاره

    شاید دادن یک جعبه ابزار همه کاره به مرد مورد علاقه‌تان آن‌چنان رمانتیک و عاشقانه به نظر نرسد، ولی دست‌کم به مردتان حس اعتماد به نفس و مردانگی بیش‌تر می‌بخشد.

    مطلب مرتبط: ولنتاین: عشق مدرن و کسب و کار دیجیتالی

    20. شال ایکات

    شال و روسری همیشه به عنوان یکی از بهترین ایده‌های خرید هدیه برای زنان ایرانی به شمار می‌رود؛ ولی در روز ولنتاین، یک شال ایکات (یا دارایی‌بافی) قرمز رنگ، چیز دیگری است.

    19. جعبه‌ی موسیقی – مدرن

    هدیه ولنتاین

    جعبه‌های خاطره‌انگیز و رویایی قدیمی را که کوک‌شان می‌کردید و برای‌تان آهنگ‌ زیبا و آرامش‌بخشی پخش می‌کردند، یادتان می‌آید؟ ولی این روزها جهان پیشرفت کرده است و می‌توانید در جعبه‌هایی با همان ابعاد، از هزاران موسیقی و امکانات دیگر بهره‌مند شوید. یکی از این جعبه‌های موسیقی قرمز رنگ و عاشقانه را برای زن مورد علاقه‌تان بخرید تا آهنگ‌های خاطره‌انگیز و مشترک‌تان را بارها و بارها به گوش جان‌اش برسانید.

    هدیه ولنتاین 18:  سشوار

    اگر آن‌قدر به زن مورد علاقه‌تان نزدیک هستید که بدانید در حال حاضر ممکن است برای خشک کردن و حالت دادن گیسوان زیبای‌اش باید با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کند، پس خرید یک دستگاه سشوار می‌تواند هم مشکلات وی را حل کند، و هم این‌که شما را بیش از پیش در نظرش دوست‌داشتنی‌تر جلوه دهد.

    17. مجموعه‌ی کرم‌ها و لوسیون‌های مراقبت از پوست

    خانم‌ها همیشه عاشق استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها، و پمادهایی هستند که پوست‌شان را زیباتر و درخشنده‌تر از همیشه جلوه دهند. در این مورد، سعی کنید از برندهایی خرید کنید که هم محبوب باشند، و هم این‌که در تولید محصولات‌شان از مواد طبیعی استفاده کنند که نه به ارزان‌خری متهم شوید و نه این‌که مجبور باشید پیامدهای تاثیر منفی محصولات شیمیایی را بر پوست زن محبوب‌تان به جان بخرید.

    کادوی ولنتاین 16: ادکلن زنانه

    تفاوت عطر و ادکلن و دئودورانت و دیگر رایحه‌ها که نمی‌دانستید

    برخی باور دارند عطر جدایی می‌آورد؛ البته شاید آن‌هایی که چنین تجربه‌ای داشته‌اند، یا عطر بی کیفیت و بد بویی خریده‌اند، یا این‌که هنگام اهدای آن، حرف‌های بیجا زده‌اند! خرید یک ادکلن با قیمت متوسط و با سلیقه‌ی فروشنده (اگر خودتان سلیقه‌ی خوبی ندارید) می‌تواند زن مورد علاقه‌تان را بسیار خوشحال کند.

    15. کیف پول

    معمولا آقایان بدشان نمی‌آید کیف پول‌شان را هر از چند گاهی عوض کنند، به خصوص این‌که،‌ هدیه‌ای از طرف زن مورد علاقه‌شان باشد.

    14. ماشین اصلاح صورت

    فناوری‌ها و سبک‌های اصلاح صورت هر روز در حال تغییر هستند. آن‌چه امروز فناوری جدیدی تلقی می‌شود، فردا به وسیله‌ای خنده‌دار و بی‌مصرف تبدیل می‌شود. چیزی که آقایان هرگز از دست‌اش خلاصی ندارند، مسئله‌ی اصلاح صورت است. مردها همیشه از چنین هدیه‌هایی استقبال می‌کنند.

    هدیه ولنتاین 13: ساعت مچی زنانه با رنگ طلایی

    غالبا خانم‌ها از این‌که ساعت‌شان با رنگ طلایی حلقه یا انگشترشان هماهنگ شود، استقبال می‌کنند (مگر آن‌که به طلا سفید علاقه‌مند باشند!). خرید یک ساعت مچی زیبا، چشم‌نواز، و ظریف با طرحی مدرن هدیه‌ی بسیار مناسبی برای روز ولنتاین به شمار می‌رود.

    12. دوربین عکاسی

    هدیه ولنتاین

    با این‌که این روز همه‌ی گوشی‌های همراه دارای دوربین‌های نسبتا با کیفیتی هستند، ولی قطعا به پای دوربین‌ها دیجیتال نخواهند رسید، به ویژه اگر از آن دسته دوربین‌هایی باشد که به سرعت پس از عکس گرفتن، آن را چاپ کند و بیرون بدهد.

    11. پاور بانک

    این روزها گوشی‌های همراه، یک همراه جدید نیز پیدا کرده‌اند. در اقیانوس پر تلاطم دنیای مجازی حتما داشتن یک قایق نجات آماده برای کاربران ضروری است؛ زیرا تمام شدن باتری گوشی برای بسیاری از افراد حسی از غرق‌شدگی به همراه دارد! البته به نظر می‌رسد خانم‌ها از این هدیه بیش‌تر خوش‌شان بیاید!

    کادوی ولنتاین 10: آویز قلب

    آویزی به شکل قلب که عبارت، “‌دوست حقیقی دستان‌ات را می‌گیرد، ولی قلب‌ات را لمس می‌کند‌”‌ بر روی آن حک شده باشد، قطعا لبخند را به لبان دوست‌داشتنیِ زن مورد علاقه‌تان حک خواهد کرد.

    هدیه ولنتاین 9: ادکلن مردانه

    بدون شک تمام خانم‌ها دوست دارند مرد مورد علاقه‌شان خوشبو باشد، ولی نه آن‌قدر که حس بویایی رقبا را بیش از حد برانگیزد! ولی مطمئن باشید، با خرید یک ادکلن ارزشمند می‌توانید مرد مورد علاقه‌تان را بیش از پیش مال خود کنید.

    8. قهوه ساز

    هدیه ولنتاین

    قهوه یک نوشیدنی شیک و آرام‌بخش است که میان زنان و مردان به یک اندازه محبوبیت دارد. یک قهوه ساز با کیفیت برای آشپزخانه یا محل کار می‌تواند هدیه‌ی ارزنده‌ای برای زنان و مردان در روز ولنتاین باشد.

    7. کراوات قرمز

    درست همان‌طور که شال قرمز ایده‌ی بسیار خوبی برای هدیه‌ی روز ولنتاین است، کراوات قرمز نیز ایده‌ی خوبی به عنوان هدیه‌ی روز ولنتاین برای مرد مورد علاقه‌تان به حساب می‌آید؛ مگر این‌که مرد مورد علاقه‌تان یا از کراوات خوش‌اش نیاید، یا از رنگ قرمز.

    هدیه ولنتاین 6:  لوازم آرایش

    از رژ لب و لاک ناخن و پنکیک گرفته تا لوازم آرایش چشم؛ این‌ها چیز‌هایی هستند که همیشه زنان را خوشحال می‌کنند؛ البته باید برای خرید این لوازم به عنوان هدیه‌ی روز ولنتاین سلیقه‌ی خاصی به خرج دهید.

    5. لباس زیر

    نیازی به توضیح نیست،‌ ولی خرید لباس‌های زیر زیبا با طرح‌های عاشقانه و جذاب، چه برای آقا و چه برای خانم، بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

    4. تبلت یا گوشی همراه

    هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که از داشتن یک گوشی همراه جدید بی‌نهایت خوشحال نمی‌شود. سرعت تغییرات و به‌روز رسانی‌های فناوری‌های گوشی همراه آن‌چنان زیاد است که مدام دل‌تان می‌خواهد گوشی جدیدی داشته باشید؛ بنابراین به نظر می‌رسد، این روزها خرید گوشی همراه کم ریسک‌ترین هدیه‌ای باشد که می‌توان به آن فکر کرد (البته به شرط آن‌که هدیه‌ی شما به‌روزتر از گوشی فعلی خودش باشد!).

    3. انگشتر

    فارغ از این‌که طلا باشد، نقره باشد یا استیل؛ چنان‌چه آن‌قدر از عشق طرف مورد علاقه‌تان مطمئن هستید که هدیه‌تان را همیشه در دست خواهد داشت، حتما یک انگشتر برای‌اش هدیه‌ بگیرید.

    2. گل رز

    هدیه ولنتاین

    در روز ولنتاین به هیچ عنوان نباید گل رز را فراموش کرد. به جرات می‌توان ادعا کرد، اگر تمام موارد بالا را در یک سمت ترازو بگذارید، یک دسته گل، یا حتی یک شاخه گل می‌تواند با آن‌ها برابری کند. لطیف‌ترین موجود زندگی‌تان را هیچ وقت از لطیف‌ترین محصول طبیعت محروم نکنید.

    1. عشق

    مناسبت‌ها و روزهای خاص در سال فقط به این درد می‌خورند که یادتان بماند عشق‌تان را به آدم‌ها نشان دهید. به همین خاطر، مهم نیست که هدیه‌تان مخصوص روز ولنتاین باشد یا نه. به آن چیزی فکر کنید که شخص محبوب‌تان به آن نیاز دارد. قطعا اولین چیز،‌ عشق شما است؛ و سپس، بخشی هر چند کوچک از عشق‌تان را در قالب هر آن چه محبوب‌تان به آن نیاز دارد، به وی اهدا کنید.


    ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – امیررضا مصطفایی

    منبع: list25

    هدیه ولنتاین: 25 بهترین ایده برای خرید هدیه در روز ولنتاین

    کادوی ولنتاین


    مطالب مرتبط

    25 دارنده بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان

    25 گران ترین چیز دنیا

    مصرف زنجبیل :13 اتفاق که با مصرف روزانه زنجبیل در بدن تان می‌افتد

    5 عامل بروز درد در انگشتان پا

    اگر به قدرت شهود و بصیرت اعتقاد ندارید این مقاله را حتما بخوانید

    خواص چغندر :10 فایده شگفت انگیز چغندر برای سلامتی

    خواص کاری: 12 خاصیت کاری برای پوست، مو و سلامتی

    خواص روغن کرچک: 46 فایده روغن کرچک برای سلامتی و زیبایی

    خواص عناب :12 بهترین فایده عناب برای سلامتی

    30 درمان خانگی بوی بد دهان که بسیار موثر است

    درمان سردرد: 87 موثرترین درمان خانگی سردرد که نمی دانستید

    10 عجیب ترین کلکسیون شخصی که شگفت آور هستند


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    پژوهشگران با استفاده از یک سیستم پیشرفته نقشه برداری هوایی، بقایای ده ها هزار بنای باستانی تمدن مایاها را که قرن ها در اعماق جنگل های انبوه شمال گواتمالا پنهان و محفوظ مانده بود را کشف کردند.

    بقایای مخفی تمدن مایاها در جنگل های گواتمالا کشف شد

    60 هزار بنای تازه کشف شده شامل پل های هوایی، مراکز شهری با پیاده رو، خانه، تراس، زمین های کشاورزی پهناور در اندازه صنعتی، کانال های آبیاری، مراکز رویدادهای تشریفاتی، یک هرم با ارتفاع 30 متر، چندین قلعه و خندق هستند.

    استیون هیوستون، استاد زمین شناسی و مردم شناسی در دانشگاه «برائون» آمریکا به بی بی سی گفت نمایان شدن این تمدن گسترده آمریکای مرکزی خیلی هیجان انگیز بود. پروفسور هیوستون گفت: «شاید به نظر اغراق آمیز بیاید، ولی … اشک به چشمانم آورد.»

    یک گروه متشکل از باستان شناسان آمریکایی، اروپایی، و گوتمالایی، با «بنیاد طبیعت و میراث مایاها در گواتمالا» به مدت دو سال روی این پروژه کار کردند.

    تمدن مایاها حدود هزار و پانصد سال پیش در اوج شکوفایی خود بود، در مناطقی که امروز جنوب مکزیک، گواتمالا، و بخش هایی از بلیز، السالوادور، و هندوراس را تشکیل می دهند.

    مارسلو کانوتو، باستان شناسی از دانشگاه «تولین» آمریکا و یکی از کاووشگران ارشد این پروژه گفت این کشفیات «انقلابی در باستان شناسی تمدن مایا» محسوب می شود.

    اطلاعات به دست آمده جدید نشان می دهد این ناحیه که اکنون به ناحیه «پتان» گوتمالا شناخته می شود، میلیون ها نفر بیشتر از آنچه پیشتر تخمین زده شده بود، جمعیت داشته است.

    پژوهشگران می گویند اکنون باور بر این است که به جای 5 میلیون نفر، حدود 10 تا 15 میلیون نفر در این منطقه زندگی می کردند.

    منطقه جدیدی از تمدن مایاها در اعماق جنگل های گواتمالا کشف شد

    پژوهشگران از یک متد حسگر به نام «لیدار» LiDAR که یک فناوری سنجش از راه دور است برای کشف گنجینه پنهان این تمدن باستانی استفاده کردند؛ تمدنی که «نشنال جئوگرافیک» اکنون آن را با تمدن های باستانی دیگری چون یونان و چین مقایسه می کند.

    «لیدار» با فرستادن اشعه لیزر به زمین و بعد تجزیه و تحلیل نور منعکس شده توانسته ارتفاع، اختلاف سطح، و خطوط خارجی ساختمان ها و بناها را در جنگل های انبوه در محوطه ای حدود دو هزار و صد کیلومتر مربع ردیابی و کشف کند.

    آقای کانوتو گفت: «اکنون دیگر لازم نیست که برای کشف آنچه در اعماق جنگل ها هست، درخت ها را بریده و وارد آن شویم.»


    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    حدود سه میلیون و 300 هزار شهروند آلمان در حال حاضر به پرستاری نیاز دارند. این آمار به دلیل افزایش شمار سالمندان در این کشور روندی رو به رشد دارد. دولت آلمان پیش‌بینی می‌کند که آمار سالمندان تا  12 سال دیگر یعنی سال 2030 به بیش از چهار میلیون نفر برسد. و این به معنای کمبود پرستار است که آلمان برای استخدام پرستاران خارجی باید اقدام جدی صورت دهد.

    آلمان برای استخدام پرستاران خارجی تسهیلات ویژه در نظر گرفت

    هم‌زمان نگاهی به آمار اداره کاریابی آلمان نشان می‌دهد که در این کشور سال گذشته 14600 فرصت شغلی برای استخدام پرستار کارآزموده داشته است، اما از مارس 2017 تا ژانویه 2018 یعنی در ده ماه گذشته تنها سه هزار فرد جویای کار خواستار استخدام در این فرصت‌های شغلی بوده‌اند.

    آلمان سالانه نیازمند استخدام 200 هزار پرستار کارآزموده به صورت تمام وقت است. این شغل اما به دلیل کار سخت بدنی، استرس روحی و پرداخت دستمزد اندک محبوبیت چندانی ندارد. پرستاران کارآزموده به طور متوسط 2600 یورو در ماه دریافت می‌کنند. این رقم 16 درصد کمتر از میانگین دستمزد در آلمان است.

    حقوق پرستاران استخدام شده در خانه‌های سالمندان آلمان از رقم ذکر شده هم کمتر است. بسیاری از پرستاران آلمانی ترجیح می‌دهند به سایر کشورهای اتحادیه اروپا مانند اتریش، سوئیس یا کشورهای اسکاندیناوی مهاجرت کنند که دستمزد بیشتری به آنها پرداخت می‌شود.


    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته


  
  
<   <<   6   7   8      >